home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Volkswagen je još ranije najavio da će na ovogodišnjem Salonu automobila u Frankfurtu imati više premijera. Potvrđeni su novi Golf R sa 300KS, električni e-Golf, kao i električni e-up!, a danas je zvanično potvrđen i Golf Sportsvan concept.

Golf Sportsvan concept inače najavljuje i serijski model, naslednika dosadašnjeg Golfa Plus, a koji se po nekim ranijim najavama može očekivati u prodaji početkom naredne godine.

Kako bilo, Golf Sportsvan concept je još jedna karoserijska verzija Golfa VII (bazira se dakle na VW MQB platformi), a kao što se i očekivalo ni ovde nema neke dizajnerske revolucije, Volkswagen jednostavno igra na sigurno i ne eksperimentiše.

Golf Sportsvan concept je sa svojih 4338 mm za 134 mm duži od dosadašnjeg Golfa Plus (međuosovinsko rastojanje je duže za 107 mm i sada iznosi 2685 mm), širina je 1807 mm, a visina 1578 mm.

To znači da je Golf Sportsvan concept za 83 mm duži od Golfa VII hatchback, od koga je viši za 126 mm i 8 mm širi. 

Takođe, i unutrašnjost je prostranija nego kod Golfa Plus (posebno se ističe više mesta za putnike u drugom redu), dok je zapremina prtljažnika povećana na 498 litara (sa oborenim zadnjim sedištima 1512 litara). Zadanja sedišta su klizna i mogu da se pomeraju za 180 mm, a treba pomenuti da se sa sklapanjem suvozačevog sedišta dobija površina dužine 2484 mm.

Volkswagen će u serijskom Golfu Sportsvan ponuditi ukupno šest Euro-6 motora (svi sa stop-start sistemom), a to su benzinci sa 63 kW/85KS, 81 kW/110KS, 92 kW/125KS i 110 kW/150KS, kao i turbo-dizelaši sa 81kW/110KS i 110 kW/150KS. Sem benzinca sa 85KS svi će opciono moći da se dobiju i sa DSG menjačem.


Najekonomičniji među njima će biti 1.6 TDI BlueMotion sa 81 kW/110KS koji će po fabričkim podacima imati prosečnu potrošnju goriva od 3,7 l/100 km i emisiju CO2 od 95 grama po km.

Među bezbednosnim sistemima u Golfu Sportsvan concept se nalaze i sistem koji vozača upozorava na vozilo u mrtvom uglu, adaptivni cruise control, sistem koji vozača upozorava da je napustio svoju traku, City Emergency Braking, Electronic Stability Control (ESC) sistem...

Što se cene serijskog modela tiče, ona za sada nije zvanično objavljena, ali je Auto Bild nedavno pisao da bi Golf Sportsvan u Nemačkoj mogao da startuje po ceni od oko 19.000 evra za bazni benzinac.

Ivan Mitić – Autoblog.rs



čitanja : 2188



Komentari

Miniven sa karakterom.
Nije samo Golf na Štiklama. Nije samo kopija prošlog Golfa Plus.
Ovaj ima staklo u A i u C stubu, a karakter namrgođenog lica. Muški auto

Autor Dejan L 08 Sep 2013, 14:03

Čuj SPORTSvan?!

Dobre šale nikad dosta...

Da ima bar jedan detalj što asocira na sport i sportsko , ne bih ništa rekao . ovako je to samo jedan obični MPV i ništa više od toga...

Al' i na tarabe su svašta pisali ;)

Autor Đorđe 08 Sep 2013, 14:04

Čisto sumnjam da će se i u serijskoj verziji zvati Sportsvan, nekako smešno zvuči.

Autor MV 08 Sep 2013, 14:51

@Dejan L
Hahahahah što me nasmija

Užasan je

Autor Nepoznata Osoba 08 Sep 2013, 14:57

Golf plus je olicenje neudobnosti, vozio sam se puno puta i ono je stvarno haos - osetis sve sto se nadje pod tockovima - od kamencica do sahte i rupe. Ostalo nemam sta da mu zamerim, dobar je sto se tice drugih stvari.

Autor Orlo 08 Sep 2013, 15:12

Ford, pod maskom VW. Bzvze. Auto za nemacke domacice.

Autor Jimmy 08 Sep 2013, 17:44

@Orlo
navodno nije slucaj kod Sestice i Sedmice.

Autor hh 08 Sep 2013, 19:31

@hh
Vozio sam se i u 6-ici vise puta i nije toliko neudobna kao Golf Plus... jeste tvrdje podesena ali ne bas toliko.

Autor Orlo 08 Sep 2013, 21:11

bože moj kako dosadno.... zijeeeev, zaspao sam :(( :((

Autor drugmirko 08 Sep 2013, 21:38

19.000 EUR i 85 KS za Fau-Ve Multipla + magareće uši u paketu, nije loš dil..

Autor Dikh tu kava 09 Sep 2013, 08:06